FUTURE OF NATURE- F.O.N PROJESİ

FUTURE OF NATURE- F.O.N PROJESİ

28.01.2022 241

 

 

 

 

 

 

 

FUTURE OF NATURE- F.O.

Proje hakkında

Bu proje ile öğrencilerin iklim değişikliği ve çevre ile ilgili sorunlar karşısında farklı ve özgün stratejiler geliştirerek, bireysel ve takım halinde çalışması amaçlanmaktadır. Öğrencilerin, çevrenin sürdürülebilirliği ve çevrenin korunmasını sağlamak konusunda duyarlılıklarının geliştirilmesi, su kaynaklarının doğru kullanımı hakkında fikir sahibi olması, iklim değişikliği konusunda farkındalık yaratılması amaçlanmaktadır. Öğrenciler bireysel çalışmalar ve grup çalışmaları ile iklim ve çevrenin önemini daha iyi anlayacak, gelecekte yaşanılacak olası sorunlara karşı farklı bakış açıları oluşturarak, çözüme odaklanma alışkanlığı geliştirecektir.

 

Hedefler

1.Su kaynaklarının doğru kullanımı hakkında fikir sahibi olur.
2.İklim değişikliği konusunda farkındalık geliştirir.
3.Çevrenin sürdürülebilirliği ve koruması alanında çalışma yapar.
4.Üç boyutlu tasarımlar oluşturur.
5.Sanat algısını geliştirir.
6.Öğrencilerin problem çözme, esnek ve akılcı düşünme, yaratıcılık süreçlerini desteklenir.
7.Öğrenim sürecinde edindikleri bilgileri, birbirleriyle ilişkilendirerek somut içerikler ortaya koyar.Çalışma süreciŞubat: Tanışma, planlama, görev paylaşımı, genel çerçevede çevre sorunları


Mart: SU- Araştırma- tüketim tablosu-Su günü-Logo-poster ortak ürün-22 mart Dünya Su Günü
Nisan: TOPRAK- tohum topları, çiçeğin döngüsü poster, infografik iklim değişikliğinin toprağa etkisi tarım kuraklık vb canva, ORTAK ÜRÜN Storyjumperl e book
Mayıs: İLERİ- GERİ DÖNÜŞÜM- defile- wordwall oyun- final ürünü mektup- geri dönüşüm için pil yutan robot-9Mayıs eTwining günüBeklenen sonuçlarÖğrencilerimizin;
*İletişim becerilerini geliştirme, farklı ortamlarda kendilerini ifade edebilen, farklı gruplarda işbirliği ve dayanışma içerisinde çalışma becerisine sahip, farklı coğrafyalardaki bireylerle benzer yanları olabileceğinin farkında olmaları,
*Edindikleri bilgiler arasında ilişki kurarak ürün ortaya koyma sürecinde bilgilerini kullanabilen bireyler olmaları,
*Kaynakları doğru kullanabilen, iklim değişikliğinin ve çevre sorunlarının bilincinde olup bu konuda duyarlılık geliştirebilen bireyler olmaları hedeflenmektedir.